Hotel Family

Információk és Házirend

Bejelentkezés

A szobákat a megérkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni.

A bejelentkezéshez szükséges a szobában lakó vendég(ek) regisztrálása. A regisztráció a bejelentőlap pontos kitöltését és a vendég személyazonosságának igazolását jelenti. A személyazonosító okirat bemutatása a hotel számára lényegesnek minősített szerződési feltétel.

A bejelentőlap aláírásával a vendég elfogadja a hotel szabályzatát. A házirend be nem tartása a szállodából való kitiltást, néhány esetben kártérítési kötelezettséget (is) von magával.

Kijelentkezés

A távozás napján a vendég a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt 10:00 óráig köteles elhagyni, és a bejelentkezéskor kapott szobakulcsot a recepción leadni.

Amennyiben 10:00 óráig nem történik meg a kijelentkezés, a hotel jogosult felárat felszámítani a szoba késedelmes elhagyása esetén.

Távozás napján a tartózkodás meghosszabbításár lehetőség van, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. Ennek díja az akkori érvényes ár.

Fizetés

A vendég a hotel tartózkodása ellenértékét bejelentkezéskor, de legkésőbb a hotelból való végleges távozása előtt köteles a hotel szerződésében meghatározott módon kiegyenlíteni.

Fizetés nélküli távozás esetén a hotel hatósági feljelentés mellett jogi úton érvényesíti a követelését a vendéggel szemben, amelynek költségeit a vendégre terheli.

18 év alatti vendégek

14 éven aluli gyermek csak szülői vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szobában. A gyermek kísérői felelőséggel tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért.

A hotel szolgáltatásait 14 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe.

A hotel területén 18 év alatti személy alkoholt nem fogyaszthat. E kötelezettség betartásáról/betartatásáról a 18 év alatti személy szülője, általa megbízott cselekvőképes személy köteles gondoskodni. E kötelezettség megszegésének jogi, erkölcsi és anyagi következményeiért a szülő vagy az általa megbízott cselekvőképes személy teljes felelősséggel tartozik.

Wi-Fi

A hotelben wi-fi rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes.

A wi-fi folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a hotel nem garantálja.

Reggeli

A reggeli büféreggeli formájában történik, azaz felszolgáló személyzet nélkül, a vendég maga szolgálja ki magát a reggeliző helyiségben felállított asztalokon található étel és ital választékból.

A hotel a reggeli büféasztaláról korlátlan ételfogyasztást nyújt, azonban onnan sem étel, sem ital későbbi fogyasztás céljából nem vihető ki.

A reggeli időtartama: 7:30-10:00 óráig.

Kérjük, hogy a reggeli igénybevétele előtt a szobaszámát legyen kedves a recepciós kollégáknak megmutatni.

Parkolás

A szállóvendégek gépjárművei a hotel előtt tudnak parkolni.

Kisállatok elszállásolása

Hotelünkben lehetőség van kistestű háziállat elhelyezésére, mely felár ellenében vehető igényben. Ez az összeg tartalmazza az extra takarítás díját(pl.szőr stb.),de nem tartalmazza az esetlegesen a szobában keletkezett kár összegét. A háziállat által okozott kárért a szállóvendég anyagi felelőséggel tartozik.

Az ürüléket a kisállat gazdája köteles haladéktalanul eltakarítani, ellenkező esetben pótdíj kerül felszámolásra.

A vendég köteles a kisállat által okozott zajokra figyelni, hogy más vendégek nyugalmát ne zavarják.

A hotel területén tartózkodni kizárólag veszettség ellen beoltott, „kisállat egészségügyi kiskönyvvel” rendelkező háziállattal szabad.

Háziállatok bevitele a reggeliző helyiségbe egészségügyi okok miatt nem engedélyezett.

Szállodai eszközök, berendezések

A vendég köteles a hotel eszközeit, berendezéseit rendeltetés szerűen használni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt a vendég a hotel felhívásra, de legkésőbb a távozás előtt köteles megtéríteni.

A szálloda berendezési, felszerelési tárgya a szálloda területéről kizárólag a szálloda előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A hotel szoba bármilyen átrendezését, bútorok áthelyezését kizárólag a hotel munkatársa, vagy erre kijelölt személy megbízottja végezheti.

Szállodai dolog elvitele a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek minősül, és ebben az esetben a hotel megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi lépéseket.

A szálloda bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását a vendég köteles jelenteni a hotelnek. A vendég nem jogosult a hibát saját maga kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a hotel nem vállalja.

Biztonság

A hotel az épületben és annak külső(utcai)és(belső(udvari)környezetében a vendégek és a hotel vagyon- és személybiztonsága érdekében kamerarendszert üzemeltet, amely napi 24 órában, folyamatosan készít és rögzít felvételeket.

Nem megengedett gyertyát, mécsest, füstölőt, vízipipát használni a szobában.

A hotel területére be nem vihető dolgok

– a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, anyagnak minősített dolgok,

– a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélynek minősített anyagok,

– különösen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy,

– tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői,

– hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog,

– pszichotróp anyagok

– fegyver, vagy annak minősülő tárgy

Ha a vendég a hotel előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz a hotel területére, azt a hotel a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja.

Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a hotel nem vállal.

A vendég teljes körű jogi és anyagi felelőséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más Vendégnek, harmadik személynek vagy a hotelnek.

Tűzvédelmi szabályok

A vendég tűz esetén köteles a szobában kihelyezett menekülési útvonalat, illetve a helyszínen lévő tűzoltó utasításait követni.

Tűzoltó palackok a szálloda folyosóin, és a kijelölt helyeken találhatóak. Tűz esetén a vendég köteles haladéktalanul riasztani a recepciót.

Dohányzás

A hotel nem dohányzó. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben(beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a hotelhez tartozó teljes nyílt területen

– a dohányzásra kijelölt helyek kivételével – tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata.

A hotel alkalmazottjai jogosultak a vendégeket, valamint a hotel területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartása, illetve a dohányzás, elektromos cigaretta használat abbahagyására. A vendég, illetve a hotel területén tartózkodó bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a hotel területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a hotelt az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a hotel jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.

A szobában való dohányzás esetén a hotel minden esetben 100 euro takarítási díjat számol fel.

Takarítás

A hotel minimum 1 hetes itt tartózkodás esetén, a heti kettő takarítás és a heti 1 ágynemű csere elvárt a szoba állapotának fenntartása érdekében.

Amennyiben a szoba takarítást végzők ezen időszak alatt a szoba külső kilincsén „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblát találnak, úgy a szoba takarítását nem végzik el, ezért a vendég díjcsökkenést vagy kártalanítást nem követelhet.

Rendellenes magatartás

A vendégek nyugalma érdekében a hotel területén 22:00 óra után – kivéve a hotel által szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében – tilos a hangoskodás ,zenélés, zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás, rádiózás stb.

A hotel területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére.

A hotel munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és/vagy hangoskodó vendéget. A harmadik figyelmeztetés után a hotel jogosult a hotel szerződését egyoldalúan, azonnali hatállyal felmondani, és a vendéget a hotelból visszafizetési és/vagy kártérítés kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani.

Adatvédelem

A vendégek a személyes adatok kezeléséről szóló törvény által megkívánt minden információt megtalálnak az Adatvédelmi szabályzatban, amelyet a hotel honlapján és a hotel recepcióján nyomtatott formában elérhetnek.